Alla inlägg den 18 september 2023

Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:53

Dåtiden för++f¨faller
Förändringen kommer
När vinden viskar
Jag hur människor
Som far
Med veckor långa
Tiden är för kort
När tiden flyr
Med veckorna far

Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:44

Morgontimmen rodnar
Nogrannheten
Anar
Medan dom manar
Med tanken som
Manar
När du beger sig

Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:41

Ett strå i backen
Som finner form
Med tanken
När vi vänder på mig´tt fördärvet
Som natten lång
Ni natten
Jag varar
Ädnå något kort

Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:41

Ett strå i backen
Som finner form
Med tanken
När vi vänder på mig´tt fördärvet
Som natten lång
Ni natten
Jag varar
Ädnå något kort

 
Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:41

Ett strå i backen
Som finner form
Med tanken
När vi vänder på mig´tt fördärvet
Som natten lång
Ni natten
Jag varar
Ädnå något kort

 
Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:34

Det dåsiga kommer
Med faller
Det är min värld
Som fann
Med allt skridande som följer
Med tanken
Som viskar?
Med kära

Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:31

Han ansträngde
Som med delen som bestod
Han nalkades strand
Med manade tanke
Som bor
Lik Boris
Du vek
På estraden som vände om
I en natt som rimmar av

Av Gun Lindberg - 18 september 2023 22:29

Hes i rösten rycks vi med
Som en natt känns det bra
Att förklara
Att natten har varit svår
Kallt och varm
Med ändå det ändå manar

Ovido - Quiz & Flashcards